top of page
Євген Ніколайчук
TECHIIA Chief Executive Officer "Базова місія TECHIIA — виводити кращі українські технологічні рішення на світовий ринок. Задля цього ми...
Андрій Глибовець
Національний університет "Києво-Могилянська академія" Декан факультету інформатики "В нас було розроблено план на випадок війни. В плані...
Антон Савченко
Join UP Regional Director "Туризм — це індустрія мирного часу. Неможливо готуватись до того, щоб відправляти чартери, коли в небі літають...
Ольга Занько
"В нас ніколи не було досвіду раніше як діяти в таких ситуаціях, але тепер на все життя буде розуміння, що компанія, процеси, команда"
Дмитро Гринь
"Рішення перше – повністю зупинити роботу на ринках Росії та Білорусі. Наші сайти в цих країнах стали недоступними для пошуку роботи"
Ярослав Стень
"Домовляємось з військовими частинами (запит, офіційні дозволи, безпека). Збираємо зірок. Організовуємо звук, логістику, плануємо сценарій з
Марта Герус
"Стосовно бізнесу завдання було одне – забезпечити максимально безперебійний процес будівництва в нових реаліях."
Сергій Бут
"Дякуючи нашим захисникам, які з перших годин самовіддано боронили країну, а також українським фермерам, які буквально через два тижні після
Альона Корягіна
"Made with bravery з'явився вже після початку повномасштабної війни. Метою проєкту було закохати в українське, адже попри усі обставини наші
Андрій Лук’янчук
"Основний урок полягає у тому, що війна загострює все і показує хто є хто. Регламентні поняття вона повністю нівелює і перетворює у людські.
Лілія Овчиннікова
"Я з Харкова і я боєць. У PR я близько 10 років, з яких 5 - в Промі, де працюю саме з кризовими комунікаціями. Для мене це нормально працюва
Олександр Роєнко
"Раніше ми інвестували в довгострокове майбутнє з точки зору залучення користувачів. В новій реальності ніхто не міг гарантувати окупності,
Віталій Гонак
"Люди масово купували речі для полювання, біноклі, акумулятори, павербанки. На усі види товарів, які могли бути корисними для наших військов
Ганна Черниш
"В перші декілька місяців війни ми повністю відмовилися від попередніх планів, стратегій і перейшли в глобальний вотерфол, кінцева точка яко
Михайло Лашкін
"Мої колеги з фінансового бізнесу доставляли пенсії навіть на окупованих територіях. В певних дирекціях ми забирали кошти, готівку, щоб вида
Анатолій Рогальський
"Хотів сказати “що не потрібно бути зухвалим та лінивим та мати план на будь-які ситуації”, проте я розумію, що усе не спланувати тому я б з
Михайло Горобцов
"У розпал бойових дій ми переформатували роботу компанії таким чином, що працівник виходив із бомбосховища, працював, за можливості, 10-20 х
Денис Суділковський
"Соціологічні дослідження свідчать, що не так багато людей хочуть залишитися в новому місці перебування, а планують повертатися додому за пе
Роман Марченко
"Компанія здійснила багато дрібних продуктових запусків. Ми одразу відмовилися від марки ВАЗ. Також у нас є можливість віддати свій автомобі
Дмитро Адабір
"Можу сказати, що дуже багато іноземних компаній, партнерів, з якими ми спілкуємося під час війни, дивляться і просто дивуються нам зі сльоз
Маріуш Качмарек
"Для нас війна почалася 15 лютого - у цей день була масова DDoS-атака на Україну, яка заблокувала всі наші служби"
Ілля Гладченко
"Ми доклали багато зусиль для відновлення інфраструктури в деокупованих регіонах. Там є окремі підрозділи, які займаються роботою в полях,
Роман Петрик
"Ми завжди сміливо вносимо зміни до внутрішніх процесів. Наприклад, ще минулого року, задля підвищення власної ефективності, всі продуктові
Єгор Яроцький
"У перший же день ми відкрили доступ до безплатного телебачення, щоб люди мали змогу отримували актуальну інформацію. Пізніше, спільно з ком
Інтерв'ю
bottom of page